Характеристики Geely MK Cross Impress 1,5 МТ
Выбрать автомобиль для сравнения

Выбор автомобиля
Параметры
Если Вам не совсем понятно
значение той или иной функции
кликните на знак вопроса
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
Выберите для
сравнения другую
комплектацию
или модель
Impress 1,5 МТ
кросовер
количество баллов:

115
0
показатьпоказатьпоказать
развернуть все | свернуть вседругие комплектации  
Стоимость одного балла0   
Динаміка руху11
0.1  
кількість циліндрів4  
двигун рядний  
двигун бензиновий  
 двигун розташований спереду поперечно  
робочий об'єм, см31498  
потужність, к.с.94  
макс. крутний момент, Нм128  
максимальна швидкість160  
Комфорт25
1.0  
Кузовбаллов: 3  
 хромовані елементи кузова  
задній спойлер  
люк  
Замки / замиканнябаллов: 2  
центральний замок  
 дистанційне керування для центрального замка  
Зовнішнє освітленнябаллов: 1  
противотуманні фари спереду  
Скло / очисники / омивачібаллов: 5  
підігрів заднього скла  
склопідйомники електричні для передніх дверей  
склопідйомник електричні для задніх дверей  
Дзеркалабаллов: 1  
електропривод дзеркал заднього виду  
Кермове колесо / кермова колонкабаллов: 3  
 гідравлічний підсилювач рульового керування  
Кондиціонування повітрябаллов: 3  
 кондиціонер  
Салонбаллов: 3  
 шкіряний салон  
Аудіо / Відеобаллов: 4  
 МР3  
 CD-плеєр  
Безпека13
0.9  
антиблокувальна система ABS  
розподіл гальмового зусилля по мостах (EBD, EBV)  
подушка безпеки водія  
подушка безпеки переднього пасажира  
регульовані підголівники  
система допомоги паркування Parktronіc (ультразвук) спереду і ззаду  
Привід / ходова частина30
1.3  
Привідбаллов: 1  
привід передній  
КППбаллов: 6  
КПП механіка  
КПП: кількість передач 5  
Підвіскабаллов: 3  
підвеска передня McPherson  
 підвіска задня напівзалежна торсіонна  
Колесабаллов: 17  
розмір коліс15  
легкосплавні диски  
Гальмівна системабаллов: 3  
робоче гальмо спереду дискове  
робоче гальмо позаду барабанне  
Розміри та місткість36
1.8  
 кількість дверей4  
кількість місць5  
довжина кузова, мм4020  
ширина кузова, мм1692  
висота кузова, мм1445  
колісна база, мм2502  
дорожній просвіт, мм (макс.)165  

Найти и сравнить похожие автомобили:

Выберите параметры, по которым должно быть сходство:

кількість циліндрівдвигун ряднийдвигун бензиновий
привід переднійКПП механікалегкосплавні диски
робоче гальмо спереду дисковеантиблокувальна система ABSподушка безпеки водія
подушка безпеки переднього пасажирапротивотуманні фари спередусклопідйомники електричні для передніх дверей
склопідйомник електричні для задніх дверейелектропривод дзеркал заднього видукондиціонер

Показать список моделей,
имеющих выбранные параметры

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

Всі автоновинки 2012 року: від "А" до "Я"

2012-й рік виявився щедрим на новинки. Простежити за ними складно, тому ми вирішили допомогти нашим читачам і зібрали всі новинки разом. Всі бренды від "А" до "Я", вибирайте та дізнавайтеся новини першим

Автомобільні новинки 2012 року

Автомобільні новинки 2012 року

В найближчі 12 місяців будуть представлені численні автомобільні новинки. Вас очікує різноманіття нових агрегатів та зростаюча кількість концептів

У чому переваги дизельного двигуна?

У чому переваги дизельного двигуна?

Зростання цін на пальне, і особливо на дизельне паливо, давно привертає загальну увагу, і навколо дизельних технологій не зникають суперечки. У той самий час прихильники "дизеля" наводять низку аргументів на його користь.

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Автоматична коробка передач: переваги та недоліки

Хоча надійність автоматичних коробок передач і стала набагато вищою, серед агрегатів автомобіля вони залишаються найбільш вразливими.

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

Варіатор: в чому він виграє у механіки і автомата?

 Як правило, механічна коробка легкового автомобіля має п'ять швидкостей, автоматична – до вісьмох, а варіатор – нескінченну множину. Отже, що ж це таке – варіатор, і в чому його перевага перед механікою і автоматом? 

Різноманіття автомобільного світла

Різноманіття автомобільного світла

Спочатку фари були галогеновими, потім ксеноновими, бі-ксеноновими, а тепер стали світлодіодними. Позбавлене уваги декілька десятиліть,  автомобільне світло останніми роками розвивається швидше, ніж автолюбителі встигають зрозуміти, що відбувається. Ми вирішили прояснити ситуацію та пролити світло на існуючі варіанти.

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією

Турбіна зі змінюваною геометрією позбавила дизельний двигун від сумнозвісної «турбоями». Ідея, закладена у конструкцію, настільки проста, що могла б спасти на думку навіть школяреві...

Паливна система Common Rail

Паливна система Common Rail

Сучасний дизельний двигун став дуже економічним, тяговитим та динамічним. Це стало можливим завдяки прямому впорскуванню з електронним управлінням. Деякі знання про те, як працює ця система, допоможуть Вам уникнути неприємностей із двигуном.

Вас могут заинтересовать мотоспорт, автомобильный спорт на портале спортивные клубы, а также фитнес клубы Киева.
Использование материалов autoexpert.in.ua разрешается при условии ссылки (для интернет-изданий - гиперссылки) на www.autoexpert.in.ua. Материалы, отмеченные знаком "Реклама" публикуются на правах рекламы.
Разработка сайта